پشتیبانی و مشاوره: 66403111 - 021
0 item:
 x 

سبد خرید شما خالی است!

نقش طراحی جعبه در بازاریابی و فروش
14 اسفند 1399

تاثیر طراحی جعبه و بسته بندی در افزایش فروش

933 مرتبه مشاهده شده

نقش طراحی جعبه و بسته بندی در بازاریابی تبلیغات و فروش بسیار موثر است و برای هر سازمان به منزله یک شناسنامه جهت معرفی محصول است. در حقیقت بسته بندی محصولات نشان دهنده ی نحوه نگهداری و محافظت از کالا به مصرف کننده است. برای جعبه دارویی و جعبه آرایشی و بهداشتی باید از بهترین کیفیت چاپ و روش چاپ افست UV استفاده کرد زیرا جعبه با کیفیت می تواند یک محصول خوب را به محصول عالی تبدیل کند.

هدف از تولید جعبه و بسته بندی

بیشترین اهمیت بسته بندی رامی توان برندسازی و ایجاد هویت برای محصول دانست. در واقع مشتریان به همان اندازه که محصول را خریداری می نماید برند آن را نیز می خرد مخصوصا در محصولات دارویی و آرایشی و بهداشتی کیفیت چاپ و بسته بندی بسیار تاثیرگذار است مثلا در زمان انتخاب یک کرم مرطوب کننده محصولی را خریداری می کند که  جعبه با کیفیت و چاپ خوانا و مناست داشته باشد. بسته بندی درست و اصولی با طراحی مناسب نقش عمده ای در جداسازی برندها و نام ونشانی کالا را برعهده دارند گاهی با شکل ظاهری بسته بندی و گاهی هم با استفاده از رنگ و روکش این کار انجام میگردد.

هدف بعدی بسته بندی حفاظت فیزیکی، انبار کردن، بازار یابی و فروش و حفاظت از کیفیت محصول میباشد. هدف از بسته بندی کردن محصولات دارویی این است که هم زمان نگه داری آن ها افزایش یابد و هم به طور کلی از عوامل فساد درونی و بیرونی حفظ شود. همچنین حمل و نقل جعبه های دارویی و آرایشی و بهداشتی بهتر و آسان تر انجام گردد

نقـش بستـه بنـدی

بسته بندی کالا در تمام جهان دو نقش مهم را ایفا می کند:

مظروف ساختن کالا( نگهداری کالا)

معرفی بهتر کالا و تشویق مخاطب به خرید آن (عرضه و بازار رقابت)

در واقع می توان گفت بسته بندی به عنوان یک فروشنده خاموش قلـمداد مـیشود، زیرا کالاها مستـقیما خـود را به خریدار نـشان نمی دهنـد و این پوشـش آنهـاست که به اشـکال مختلف و جملاتی کوتاه، معرف جنس داخل آنها میباشد و اطلاعات لازم را به مخاطب ارائه میدهد.

ویژگی های یک طراحی جعبه و بسته بندی موفق :

افزایش سهم بازار نسبت به رقبا

افزایش فروش محصول

متمایز کننده محصولاتتان از رقبا

تاثیرگذاری و ماندگاری برند شما در ذهن مشتری

برقراری ارتباط با مشتری

تاثیر بسته بندی در برندینگ!

تصمیم گیری حین خرید تنها چند دقیقه، اگر نگوییم چند لحظه، زمان می برد. بنابراین چاپ با کیفیت و بسته بندی شما باید ­ به اندازه ای قوی باشد که در لحظه توجه خریداران را به خود جلب کند و آن ها را قانع کند که محصول شما به لحاظ بصری از سایر رقبایتان برتر است ، پس نیاز است بهترین کیفیت چاپ جعبه و روش چاپ افست UV را برای بسته بندی خود انتخاب کنید تا در این حد خوب و متمایز باشد.

رسالت فرهنگی باما چاپ

محیط اطراف ما به هر نوعی با فرم ها، رنگ ها و نوشته ها فرا گرفته شده است. حتی فرهنگ و رفتارهای آینده جامعه نیز تحت تاثیر این طرح ها شکل خواهد گرفت و این همان وظیفه ای که یک طراح جعبه دارویی و جعبه آرایشی و بهداشتی یا بسته بندی برای رسیدن به بهترین جعبه سازی بطور غریزی در ذهن دارد: اندیشه برای ساختن فرهنگ آینده. طراحی جعبه و بسته بندی فقط برای مصرف نیست. طراحی که همه جوره با روح مصرف کننده سر و کار دارد، طراحان ما در باما چاپ این مسئولیت سنگین را درک می کنند که باید به جامعه ای اندیشید که با افکار طراح زندگی خواهند کرد، به آرامش خواهند رسید و آینده خود را تصور خواهد کرد.

فرقی نمی کند که یک طراح به جعبه محصول خود بیندیشد یا برای بیرونی ترین لایه محصول که همان بسته بندی کالا است طراحی می کند، او یک مسئولیت اجتماعی بسیار سنگین بعهده دارد. آرامش دادن به جامعه کنونی و خلق فرهنگ آینده. همچنان که غول های صنعت دارویی و آرایشی و بهداشتی فرهنگ مصرفی خود را شکل داده اند. مصرف کننده دیگر محصول را نمی خرد که لزوما مصرف کند. گاهی برای ارتقاء جایگاه خود در جامعه و در میان دوستان آن را می خرد. برای مشاوره در خصوص طراحی جعبه با بهترین کیفیت و جعبه سازی با کارشناسان باماچاپ تماس بگیرید.

  • آدرس: تهران - خیابان انقلاب - خیابان 12 فروردین - پایین تر از چهارراه روانمهر - پلاك 238
  • تلفن: 66403111 - 021
  • ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

نمادهای اعتماد

Please publish modules in offcanvas position.